3 Alternativy umělé inteligence postav: Zjistěte, jaký nejlepší software použít

Character AI je software a jazykový model, který dokáže generovat textové odpovědi podobné lidským. Při používání Character AI se však uživatelé setkávají s některými problémy. Také jeho rozložení je pro některé uživatele nevhodné. V tom případě, proč nezkusit hledat vynikající alternativu k AI postav? No, pokud chcete software, který má stejnou funkci jako Character AI s více funkcemi, přejděte na tento příspěvek. Jsme ochotni vám pomoci tím, že vám dáme to nejlepší Alternativy AI postav použít.

Recenze AI postav
SEZNAM PRŮVODCE
Část 1. Co je AI postav
Část 2. Charstar AI
Část 3. Živá osoba
Část 4. CrushoOn AI
Část 5. Nejlepší způsob, jak zachytit konverzaci pomocí AI
Část 6. Časté dotazy o Alternativě umělé inteligence

Část 1. Co je AI postav

Mnoho lidí se již může setkat s AI postav pokaždé, když používají svá zařízení. Ale pokud vás zajímá úplná definice AI postav, pak jsme tu, abychom vám pomohli. Character AI byla navržena na podobném modelu GPT a obhajována OpenAI. Jedním z jeho hlavních účelů je zkoumat a očekávat vstup slov a generovat text na základě daného vstupu. Umělá inteligence postav je také poháněna zesíleným učením, architekturou transformátoru a parametry. Kromě toho je testován na velkém množství dat, které zahrnuje různé texty, jako jsou blogy, výzkumy a články. Umělá inteligence postav je však založena na zastaralé verzi GPT a GPT-2. Takže z hlediska nabídky nejnovějších informací je to jen omezené. Kromě toho, když používáte AI postav, můžete narazit na některé nevýhody. Postrádá originalitu, přičemž postava, kterou vytváří, není dostatečně poutavá. Má také pomalou rychlost zpracování, která může spotřebovávat čas uživatelů.

Co je to Character AI

V tom případě, proč nezkusit použít alternativu pro AI postav? No, pokud chcete použít další vynikající software, musíte pokračovat čtením podrobností. Dáme vám tři nejlepší alternativy AI postav, které můžete použít.

Část 2. Charstar AI

Jednou z nejúčinnějších alternativ AI postav je Charstar AI. Pomocí tohoto softwaru můžete vytvořit realistickou virtuální postavu, která je užitečná pro všechny uživatele. Také Charstar AI se zaměřuje na realismus. Je ideální pro navrhování postav s lidským chováním a emocemi/výrazy. Kromě toho je skvělý pro vylepšení uživatelské zkušenosti při zapojování aplikací, jako je vzdělávání, hry, zábava a další. Kromě toho existuje další důvod, proč je to nejlepší alternativa k AI postav. Software je také schopen poskytnout různé postavy, které můžete používat nebo s nimi mluvit. Navíc při používání Charstar AI zažijete její všestrannou integraci. Lze jej bez problémů integrovat do různých platforem a aplikací.

Software může prokázat svou efektivitu a přizpůsobivost napříč případy použití. Je dokonce perfektní pro obohacení zážitků ve videohrách, rozvoj zapojení zákazníků a další. Nicméně, i když můžete vytvořit postavu, proces není jednoduchý. Bezplatný plán má také omezené funkce, které mohou ovlivnit vaši činnost při používání Charstar AI. Kromě toho není skvělé, když oceňujete svá data, protože software nemůže zajistit vaše informace při používání softwaru. Chcete-li získat více podrobností o Charstar AI, přejděte na informace níže. Zahrnuli jsme více funkcí, výhod a nevýhod tohoto softwaru.

Charstar Character Alternative AI

Funkce

◆ Vytvořte postavy se skvělými osobnostmi a vlastnostmi.

◆ Nabízí přizpůsobení pro zdokonalování řemesla.

◆ Poskytuje obsah SFW a NSFW.

Klady :
  • Software je ideální pro tvorbu postav.
  • Je funkční pro téměř všechny webové platformy.
  • Nabízí bezplatný plán, jak vyzkoušet jeho použitelnost.
Nevýhody :
  • Proces tvorby postavy není jednoduchý.
  • Jeho bezplatný plán má omezené funkce.
  • Zakoupení placené verze je pro uživatele nákladné.
  • Špatné zacházení s daty a soukromí.

Část 3. Živá osoba

Kromě Charstar AI můžete také použít Živá osoba jako alternativa k Character AI. Patří mezi běžné a skvělé konverzační platformy AI pro své zákazníky. Jedním z jeho hlavních cílů je přimět uživatele, aby se zapojil s ostatními jednotlivci a podniky. Jeho hlavní funkcí je také umožnit podnikům lepší konverzace se zákazníky pomocí živého chatu, zpráv nebo hlasu. Navíc existuje více funkcí, které si můžete užít při používání LivePerson. Poskytuje společné procházení, sdílení obrazovky, chatboty a další. Je také přístupný na různých platformách, takže je funkční pro každého. Problém aplikace je však v tom, že se jedná o placenou platformu. To znamená, že před použitím musíte software zakoupit. Také jeho rozhraní je těžko srozumitelné, takže není užitečné pro neprofesionální uživatele.

Alternativní umělá inteligence postav živé osoby

Funkce

◆ Může zapojit zákazníky na různých komunikačních kanálech.

◆ Software může zajistit rychlejší rozlišení prostřednictvím inteligentní automatizace.

Klady :
  • Je k dispozici téměř na všech webových platformách.
  • Může nabídnout více funkcí, jako jsou chatboti, sdílení obrazovky, chat v reálném čase a další.
Nevýhody :
  • Pokud jej chcete efektivně provozovat, musíte si software zakoupit.
  • Uživatelské rozhraní softwaru je těžko srozumitelné.

Část 4. CrushOn AI

Další web, jako je Character AI, který lze použít, je CrushOn AI. Takže, k čemu je tento software? CrushoOn AI představuje inovativní platformu. Využívá schopnosti AI k přetvoření našeho chápání lidských spojení. S využitím nejmodernějších algoritmů zkoumá rozsáhlé datové sady sociálních výměn a komunikačních trendů. Tímto způsobem umožňuje uživatelům získat bezkonkurenční pohledy na jejich romantické vztahy. CrushOn AI také vyhodnocuje kompatibilitu na více úrovních. Zahrnuje emocionální, intelektuální a životní styl. Platforma poskytuje personalizované vedení vztahů a zároveň zajišťuje soukromí uživatele. Může se také vyvíjet a přizpůsobovat, jak se vztahy v průběhu času mění. CrushOn AI má navíc jednoduché uživatelské rozhraní. Díky tomu můžete software ovládat bez ohledu na to, zda jste začátečník. Při používání CrushoOn AI však musíte zvážit připojení k internetu. Před použitím softwaru bude také vyžadovat vytvoření účtu, což je pro uživatele časově náročné. Ale stále se můžete spolehnout na tuto alternativu Character AI bez filtru pro dosažení vašeho cíle.

CrushOn AI

Funkce

◆ Může zvýšit kreativitu.

◆ Software může nabídnout realistické a pohlcující postavy.

◆ Poskytuje nefiltrované konverzace.

Klady :
  • Hlavní rozhraní softwaru je jednoduché na pochopení.
  • Nabízí různé postavy s různými osobnostmi.
  • Používání je zdarma.
Nevýhody :
  • Než začnete software používat, musíte si nejprve vytvořit účet.
  • Je vyžadováno připojení k internetu.

Jsou chvíle, kdy z nějakého důvodu potřebujete zachytit konverzaci s AI. Může to být mít záznam a uchovat jej pro další rezervaci. V takovém případě možná budete potřebovat pomoc vynikajícího rekordéru obrazovky. Pokud tedy hledáte vynikající záznamník obrazovky pro zachycení vašeho rozhovoru s AI, použijte ArkThinker Screen Recorder. Pomocí tohoto offline programu můžete efektivně a úspěšně nahrávat konverzaci AI. Při používání softwaru se také nebudete zmást, protože má snadno srozumitelné uživatelské rozhraní. Díky tomu je ideální pro neprofesionální a pokročilé uživatele. Kromě toho může ArkThinker Screen Recorder nabídnout více funkcí, které si můžete užít. Během procesu nahrávání obrazovky můžete dokonce pořídit snímek obrazovky. Tímto způsobem můžete mít obrázek a video záznam převodu pomocí AI.

Program navíc není schopen pouze nahrávat obrazovky. Pokud jste ochotni prozkoumat, zjistíte, že ArkThinker Screen Recorder je schopen nahrávat videa, zvuk, hraní her a další. Díky tomu, pokud jde o zachycení všeho na obrazovce, je program nejspolehlivějším záznamníkem obrazovky, který můžete provozovat. Kromě toho máte přístup k offline záznamníku obrazovky v operačních systémech Windows i Mac. Není tedy třeba se obávat o jeho dostupnost.

Arkthinker Screen Recorder

Jak vytvořím postavu AI?

Pokud si chcete vytvořit postavu s umělou inteligencí, nejlepším způsobem je vyhledat skvělý generátor umělé inteligence na internetu. Některé z nástrojů, které můžete použít, jsou Dream by WOMBO, Bing Image Creator, Midjourney a další. Pomocí těchto nástrojů si můžete vytvořit AI postavu, jakou chcete.

Dokážete vytrénovat AI chatbota?

Určitě ano. Trénink AI chatbota je možný. První věc, kterou musíte udělat, je určit případy použití chatbota. Musíte vědět, co zákazník od chatbota chce. Musíte také definovat záměr uživatele, abyste mohli odpovídat na otázky lidí. Další důležitou věcí je analyzovat historii konverzace, abyste měli skvělého chatbota AI. K výcviku chatbota s umělou inteligencí je potřeba udělat více věcí. Zahrnuje to, že chatbotovi dodává osobnost, přidává média a GIFy, generuje různé uživatelské dotazy a další.

Dokážete prolomit filtr Character AI?

Ano můžeš. Chcete-li to provést, stačí vypnout možnost z vašeho filtru. Tímto způsobem můžete narušit filtr postavy AI. Záleží však na softwaru, který používáte. Jedním ze způsobů je deaktivace možnosti „vypnout cenzuru“.

Závěr

Nyní máte představu o tom nejlepším Alternativa AI postav použít. Tímto způsobem si můžete vytvořit svou postavu, mluvit s postavou AI a další. Také, pokud máte zájem nahrát konverzaci s chatbotem AI, pak má příspěvek ten nejlepší záznamník, který můžete nabídnout. Můžete použít ArkThinker Screen Recorder. Tento offline program je ideální pro nahrávání obrazovky vašeho počítače, zvláště pokud si chcete uchovat záznam vaší konverzace. Může také nahrávat videa, zvuk, hraní her a další, takže je vhodnější pro všechny uživatele.

Co si myslíte o tomto příspěvku? Kliknutím ohodnotíte tento příspěvek.

Vynikající

Hodnocení: 4.9 / 5 (na základě 362 hlasy)